[ad_1]
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
اولین بار در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۶، دورهی آموزشی به اسم «پرورش مشاور حرفهای مدیریت» توسط شرکت مشاوره مدیریت شاپرک آبی برگزار گردید. از آن روز تا کنون، این صنعت به طوری تحول نموده که با سالهای ابتدایی آن در دههی ۹۰ قابل قیاس نیست.
اولین شرکتهای مشاوره مدیریت ایران در بازهی وقتی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ همزمان با نیاز روزافزون شرکتهای خارجی حاضر در بازار ایران تاسیس گردیدند. اما مدام نبوده است نیروی انسانی ماهر و متخصص در این صنعت، راه را برای پیشرفت این صنعت بیشتر از پیش سخت مینمود. به همین منظور بر پایه الگو برداری از مدلهای به روز دنیا همانند شرکتهای مککینزی و دیلویت، شرکت مشاوره مدیریت تواناییی شاپرک آبی، عمل به برگزاری مجموعه رویدادهای آموزشی در این حوزه نمود.
بعد از تواناییی آموزش ۱۳ نفر از متقاضیان وجود در این صنعت، سلسله همایشهایی با نام #مشاورشو توسط این شرکت برگزار گردید که از بین آنها به همایش سال ۱۳۹۷ « مشاورشو: شتابدهندهی صنعت مشاوره مدیریت ایران» سال ۱۳۹۸ «مشاورشو: درب ورود به صنعت مشاوره مدیریت» و ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ «مشاورشو: مسیر ورود به صنعت مشاور مدیریت» اشاره نمود. مدام در بعد هر اتفاقات و بر پایه تقاضای شرکت کنندگان، دورههای آموزشی به زمان ۵ ماه برای پرورش مشاوران نیز برگزار میگردید.
اما بعد از ۶ سال تواناییی آموزش و پرورش نیروی تخصصی در حوزهی صنعت مشاوره مدیریت، و از نظر دیگر تواناییی انجام پروژههای بینالمللی و داخلی توسط این شرکت، این مسیر گسترشی در یک بهروز رسانی بیبدیل، این بار با منفعتگیری از بهترین مطالعات موردی داخلی و خارجی، سال ۱۴۰۲ با مدلی دیگر برگزار خواهد شد. در واقع با بهروز رسانی محتوای آموزشی که پیشتر به اسم مدرسهی مشاوره مدیریت شاپرک آبی برگزار میشد، افراد شرکت کننده با سرفصلهای آموزشی جدیدی همچون فهمیدن و پیشبینی کسب و کار بر پایه صورتهای مالی، نحوهی تشکیل تحول در بیزینس مدل شرکت مشتری به گفتن مشاور، فروش و بازاریابی پیشرفته به گفتن مشاور مدیریت، نحوهی تعامل با مشتری و گسترشی کسب و کار ایشان و سرفصلهای دیگر آشنا خواهند شد.
به همین منظور و با دقت به نیاز به تشکیل فضای گفتگو در این صنعت، یک بار دیگر همایش #مشاورشو با گفتن درِ یقین ورود به صنعت مشاوره مدیریت و راهبری کسب و کار در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. در این اتفاقات مجید کیانپور مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت تواناییی شاپرک آبی، رضا غیابی استراتژیست و مشاور کسب و کار، علیرضا صفاری مدیرعامل گروه برندهای درسا و مشاور اسبق کسب و کار و یقیناً جمعی از مشاوران مدیریت نسبت به گسترشی فضای گفتگو در این صنعت و باز کردن سرفصلهایی از قبیل: مشاور و یا کوچ، چرا مشاور مدیریت، نحوهی تعامل بهینهی مشتری و مشاور و یقیناً بازدید مطالعات موردی در این صنعت عمل خواهند نمود.
برای کسب اطلاعات زیاد تر میتوانید از طریق لینک ثبت نام در این اتفاقات عمل نمایید.
[ad_2]
منبع