[ad_1]
هفته قبل مایکروسافت نام تجاری بینگ چت را به Copilot تحول داد. بااینحال، این شرکت هم چنان نام بینگ را برای موتور جستجو و ابزارهای وب خود منفعت گیری میکند. اکنون غول ردموندی ابزار هوش مصنوعی جدیدی را برای اراعه اطلاعات مختصر و خلاصه محتوای صفحات وب در موتور جستجوی بینگ معارفه کرده است.
بر پایه اظهار وبلاگ رسمی بینگ، مایکروسافت ابزار تازه خود را «هوش مصنوعی مولد Captions» نامیده است. این هوش مصنوعی با منفعتگیری از قوت GPT 4، نحوه تعامل کاربران و موتور جستجوی بینگ را بهینه میکند. هوش مصنوعی Captions درواقع با تجزیهوتحلیل عبارتی که جستجو میکنید، مرتبطترین نتایج را از صفحات وب استخراج کرده و بهنحوه ماهرانهای آنها را به متنی قابلهضم تبدیل میکند.
چکیده و کپشنهایی که این هوش مصنوعی برای هر عبارت تشکیل میکند، کاملاً بی همتا تنظیم خواهد شد. این چنین این کپشنها احتمالا عبارات دقیقی را از صفحات وب منعکس نکنند، اما بینگ از سیگنالها و تکنیکهای بیشماری برای ضمانت کیفیت و دقت متن تولیدشده منفعت گیری میکند.
هوش مصنوعی Captions، اراعه چکیده محتوای سایتها
مایکروسافت اظهار کرده است که مدیران وبسایتهایی که نمیخواهند محتوای صفحه وب آنها خلاصه بشود، میتوانند از برچسبهای NOCACHE یا NOARCHIVE در آن صفحات منفعت گیری کنند. این شرکت این چنین محتوای سایتهایی با متاتگهای MAXSNIPPET و NOSNIPPET را خلاصه نمیکند.
مایکروسافت اخیراً ویژگیهای جدیدی را به ابزارهای Bing Webmaster خود اضافه کرده است که به مدیران وبسایتها اجازه میدهد تا ببینند چه مقدار ترافیک به صفحات آنها در وب و از طریق کوپایلت (Bing Chat اسبق) تحت فیلتر «Web + Chat» آورده میبشود. مایکروسافت اطلاعات چت و وب را در یک فیلتر ادغام میکند، به این علت مدیران سایتها نمی توانند مقدار ترافیک ورودی توسط چتبات را بهتنهایی ببینند.
مایکروسافت این چنین اخیراً اپلیکیشن Bing Webmaster Tools را برای تلفنهای هوشمند و تبلتهای اندرویدی اراعه کرده است تا مدیران بتوانند با موبایل هم ترافیک سایت خود را پیگیری کنند.
[ad_2]
منبع