چرا چت درون برنامه ای برای کسب و کار شما عالی است

[ad_1]

به گفتن یک کسب و کار اگر روی بهبود دستورات ربات خود تمرکز می کنید، همین جا متوقف شوید. کاربران دوست دارند به طور مداوم در پلتفرم شما دچار باشند، به این علت ایمیل‌ها و مطلب‌های خودکار نمی توانند نتیجه را افت دهند. شما باید به کاربران خود یک چت اراعه دهید تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به سوالات خود جواب دهند. اما چرا باید از چت درون برنامه ای برای کسب و کار خود منفعت گیری کنید؟

دنیای تعامل های B2C از مطلب‌ها و خواست‌های ایمیل به مطلب‌رسانی سریع در برنامه‌های چت و مطلب‌رسانی تحول کرده است. به این علت، به جای ادامه دادن به ایمیل‌ها و مطلب‌های خودکار خود، در اینجا چندین علت وجود دارد که چرا باید از چت درون برنامه‌ای برای کسب‌وکار خود منفعت گیری کنید.

۱.علتافزایش تعامل و نگه داری می بشود

زیاد تر اوقات وقتی که کاربران به پشتیبانی نیاز دارند، برنامه های برند آنها را به یک پلتفرم یا پیوند خارجی هدایت می کنند تا بتوانند خواست خود را ارسال کنند. این تحول مسیر توانایی کاربر را قطع می‌کند و علتناامیدی و آزار می‌بشود که حتی می‌تواند علتبشود محصول شما را ترک کند. در نتیجه، مشتریان را از دست می‌دهید و برگشت دادن آنها زیاد دشوار است.

بعلاوه، کاربران نومید امکان پذیر نظرات خود را به طور عمومی گفتن کنند، که علتدور شدن زیاد تر مشتریان بالقوه و افت نرخ تبدیل شما می بشود. با این حال، با منفعت گیری از ویژگی چت درون برنامه ای، می توانید گمان وقوع موارد فوق را افت دهید و یقین شوید که کاربران ناچار به ترک برنامه شما نیستند. به‌علاوه، چت درون‌برنامه‌ای به مشتریان شما این امکان را می‌دهد که فوراً سؤالات خود را نقل کنند و بازخورد اراعه دهند، و نگه داری و تعامل مشتری را افزایش دهند.

۲. این توانایی بهتری را برای مشتری فراهم می کند

ایمیل‌ها و مطلب‌های خودکار زیاد تر اطلاعاتی را که کاربران به جستوجو آن می باشند اراعه نمی‌کنند، به این علت نیاز به یک چت درون برنامه‌ای زیاد مهم است چون به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورند. با اراعه یک ویژگی چت درون برنامه ای مشتریان جواب های سریع تری دریافت می کنند، که زمان صرف شده برای حل یک پرس و جو یا مشکل را به شدت افت می دهد.

 به علت تعامل بهبود یافته، تعداد بازخوردهای مثبت در برنامه خود را افزایش خواهید داد.  بعلاوه، یک ویژگی چت درون برنامه ای به مشتریان امکان می دهد پیوست های چندرسانه ای همانند ویدئو، اسکرین شات و صدا را بدون محدودیت کاراکتر به اشتراک بگذارند. به این علت اگر نتوانند مشکل خود را با کلمات توصیف کنند، می‌توانند این کار را در قالب‌های دیگر انجام بدهند و به شما این امکان را خواهند داد که بفهمید در انتهای آنها چه اتفاقی می‌افتد و کمکی را که نیاز دارند اراعه دهید.

۳. این به شما پشتیبانی می کند تا بینش هایی را برای بهبود محصول یا خدمات خود به دست آورید

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت غروب شهر دنبال کنید.

زیاد تر اوقات، انجمن شما بازخوردهایی را در قالب پست های اینستاگرام، ردیت، و تیک تاک یا بازخورد خاص از طریق فرم بازخورد شما اراعه می دهد. با این حال، این نوع بازخورد زیاد تر یک طرفه است و شما را به گفتن یک کسب و کار دچار نمی کند. اما با اراعه گزینه چت درون‌برنامه‌ای می‌توانید به مشتریان خود اجازه دهید تا بازخورد خود را مستقیماً به نمایندگان مشتریان خود اراعه دهند، که می‌تواند شما را قادر به شناسایی عرصه‌های بهبود در محصول یا خدمات خود کند.

به‌علاوه هنگامی با جامعه خود رابطه برقرار می‌کنید، می‌توانید از برخی از کاربران معمولی خود بخواهید که به‌گفتن آزمایش‌کننده بتا برای محصول یا خدمات شما عمل کنند و به شما این امکان را خواهند داد تا مشکلات کیفیت و آزمایشی را که امکان پذیر از دست داده‌اید شناسایی کنید. کاربران این چنین می‌توانند در رابطه ویژگی‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند بهبود یابند، بازخورد اراعه کنند و به شما پشتیبانی کنند فهرستی از پیشرفت‌هایی را که می‌توانید در به‌روزرسانی یا راه‌اندازی محصول بعدی خود انجام دهید، تشکیل کنید.

۴. به شما امکان می دهد یک انجمن بسازید

اینترنت خانه میلیاردها نفر است که در هزاران جامعه از هم جدا شده اند. یکی از این جوامع، جامعه کسب و کار شما است. جوامع برای شکوفا شدن نیاز به ارتباطات و تعامل منظم دارند. به این علت اگر با جامعه خود دچار نباشید یا مرتباً با آن در تماس نباشید، از هم می‌پاشد و از هم جدا می‌بشود و نرخ نگه داری مشتری و نرخ تبدیل شما را افت می‌دهد.

با این حال می‌توانید با منفعت گیری از ویژگی چت درون‌برنامه‌ای در اپلیکیشن برند خود، از این اتفاق جلوگیری کنید. کاربران شما حتی می‌توانند با پیشنهادهایی برای بهبودهایی که می‌توانند بازدهی اندوخته و فروش شما را تا حد بسیاری افزایش دهند، شگفت‌زده کنید و ایده‌هایی را برای بهبودهایی که می‌توانید در نسخه بعدی نرم‌افزار یا محصول خود انجام دهید، اراعه دهند. 

۵. ابزارهای مورد نیاز کارکنان خود را فراهم کنید

اگر کارمند شما برای کار خود نیاز به دسترسی به محصولات Adobe یا AutoCAD دارد و آن را ندارد، باید دسترسی آنها را به این محصولات فراهم کنید. همین امر در رابطه نرم افزارهای تخصصی که انتظار دارید کارمندانتان از آن منفعت گیری کنند نیز صدق می کند.

اگر به کارمندان خود اجازه دسترسی به نرم افزارهای تخصصی را ندهید، امکان پذیر نیاز داشته باشند که از جیب خود برای این محصولات هزینه کنند و در نهایت از شغل خود رنجیده باشند و در نهایت تبدیل ترک کارشان بشود. به این علت همیشه کارمندان خود را به ابزارهایی که برای انجام کارهایشان نیاز دارند دسترسی داشته باشید. آنها به شما پشتیبانی می کنند تا سال ها کارمندان خود را نگه داری کنید و از طریق اجرای برنامه های نقطه عطف به آنها برای تلاش هایشان پاداش اراعه می کنند  .

جمع بندی

چت درون برنامه ای یک ویژگی B2C است که به مشتریان و کسب و کارها اجازه می دهد به یکدیگر متصل شوند. این برنامه مشتریان را تشویق می‌کند تا در صورت نیاز به خواست یا نیاز به توضیح در رابطه یک نوشته، مستقیماً با یک کسب و کار  تماس بگیرند. این چنین به کسب و کارها پشتیبانی می کند تا بازخورد دریافت کنند، تعامل را افزایش داده و نگه داری مشتری را بهبود می بخشد. چت درون برنامه ای نیز توانایی بهتری را برای مشتری فراهم می کند. به این علت منفعت گیری از چت درون برنامه ای را در برنامه برند خود در نظر بگیرید

انتهای نوشته/ منبع

[ad_2]

منبع