یک مرکز تلفن ابری خوب چه امکاناتی دارد؟_غروب شهر

[ad_1]
به گزارش غروب شهر

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

امکانات دنیای تازه، علتشده‌است که مرزهای فیزیکی بی‌معنی شوند. یکی از این امکانات، مرکز تلفن ابری است که با شرایط اختصاصی، بدون نیاز به سیم‌کشی، به کسب‌وکارها پشتیبانی می‌کند تماس‌های تلفنی باکیفیتی برقرار کنند. اگر می‌خواهید با این نوع مراکز تلفن آشنا شوید و بدانید یک مرکز تلفن ابری خوب چه امکاناتی دارد، این مقاله را از دست ندهید.

مرکز تلفن ابری چیست؟

اگر بدانید تلفن اینترنتی چیست، به گمان زیاد فهمیدن مفهوم مرکز تلفن ابری هم برای شما آسان است. این مراکز تلفن، مبتنی بر فضای مجازی می باشند و ربط‌های تلفنی را با منفعت گیری از ارتباطات IP یا اینترنت برقرار می‌کنند. در حقیقت در این نوع مراکز تلفن، خبری از دستگاه‌های غول پیکر یا سیم‌کشی‌های طویل نیست؛ بلکه تنها با خرید خدمات از یک موسسه اراعه تلفن ابری، می‌توانید تماس‌هایی با کیفیت برقرار کنید. 

کسب‌وکارهایی که از مرکز تلفن ابری منفعت گیری می‌کنند، نیازی به خرید یا اجاره دفتر حضوری، تجهیزات پیچیده یا پرداخت هزینه‌های سنگین ندارند. کارمندان شرکت‌ها می‌توانند با منفعت گیری از گوشی همراه، لپتاپ یا حتی تلفن‌های معمولی به سیستم تلفن ابری متصل شوند و بدون هیچ محدودیتی، تماس‌های داخلی و خارجی برقرار کنند. در صورتی که می‌خواهید بدون اندوخته‌گذاری هنگفت، از امکانات اختصاصی یک مرکز تلفن کامل منفعت‌مند شوید، مرکز تلفن‌های ابری برای شما زیاد مناسب خواهند می بود. 

امکانات مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری به علت امکانات زیاد متنوعی که دارد، می‌تواند برای بازه وسیعی از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک مناسب باشد. این امکانات می‌تواند با دقت به سرویسی که خریداری می‌کنید و موسسه اراعه‌دهنده انتخابی شما، متفاوت باشد. به گفتن مثال امکانات تلفن VoIP مرکز تلفن ابری نواتل، شامل موارد زیر است:

·       اتصال به CRM

یکی از مزایای مرکز تلفن ابری، این است که به CRM متصل می‌شود. این امکان علتمی‌شود کسب‌وکارها بتوانند سابقه مشتریان را به طور منظم بازدید‌کنند، مطلب‌های خبری یا تبلیغاتی برای آن‌ها بفرستند، منفعت‌وری قسمت حمایتخود را بالاتر ببرند، مطلب‌های صوتی ارسال‌کنند، زیاد سریع با مخاطبان تماس‌بگیرند و با سیستم‌های یکپارچه مرکز تلفن ابری خود را مدیریت‌کنند. 

·       ارسال فکس اینترنتی

با منفعت گیری از مرکز تلفن ابری، می‌توان برای مشتریان، کارکنان یا شرکای تجاری گوناگون، ارسال فکس‌ اینترنتی انجام داد. این نوع فکس‌ها زیاد سریع ارسال خواهد شد و نیازی به تجهیزات خاص برای دریافت اطلاعات نخواهند داشت. این در حالی است که در مراکز تلفن معمولی برای ارسال فکس نیاز به امکانات اختصاصی دارید. 

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت غروب شهر دنبال کنید.

·       تلفن گویا

یکی از مزایای مرکز تلفن ابری این است که می‌توانید از خدمات تلفن گویا و پاسخگویی هوشمند به مشتریان منفعت گیری کنید. در این مراکز، نیاز به استخدام نیروی انسانی بسیاری نخواهید داشت، فقط کافی است برخی جواب‌های ثابت را روی تلفن گویا تنظیم کنید و به راحتی از خدمات این مراکز برای ربط با مشتریان منفعت ببرید. 

·       دفتر کار مجازی

از جمله امکانات مهم مراکز تلفن ابری، این است که نیازی به اجاره یا خرید دفتر حضوری برای پاسخگویی به تلفن‌ها نخواهید داشت. این مراکز، مبتنی بر اینترنت می باشند و به همین علت، کارکنان می‌توانند از هرجایی که می باشند، به راحتی به تماس‌های مشتریان جواب دهند. این امکان علتمی‌شود کسب‌وکارها، هزینه کمتری صرف مکان کنند و صرفه‌جویی بیشتری داشته باشند. 

·       پنل مدیریت قوی

مراکز تلفن ابری از طریق یک داشبورد مجازی زیاد ساده و در عین حال قوی و حرفه‌ای مدیریت خواهد شد. این داشبورد به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به وجود در یک مکان خاص، همیشه روی تماس‌های داخلی و خارجی نظارت داشته باشید و حالت مرکز تماس خود را به راحتی مدیریت کنید. 

·       دریافت نوتیفیکیشن تماس‌ها روی گوشی همراه و لپ تاپ

یکی از امکانات اختصاصی مرکز تلفن ابری، این است که به اپراتورها و مدیران سازمان اجازه می‌دهد بدون نیاز به تلفن‌های معمولی، روی لپتاپ و گوشی همراه نوتیفیکیشن تماس‌ها را دریافت کنند. این قابلیت به طور همزمان روی چند دستگاه قابل اجرا است. 

·       تعریف شروط وقتی

در مراکز تلفن ابری می‌توان برای تماس‌ها شیفت و ساعت‌های کاری مشخصی تعیین کرد. با این کار می‌توانید برای تماس‌های ورودی از سوی مشتریان و سازمان‌های دیگر، محدودیت تشکیل کنید تا تنها در ساعت‌های مشخصی از روز، اپراتورها تماس‌ها را جواب دهند. این مورد برای سازمان‌هایی که فعالیت ۲۴ ساعته ندارند زیاد سودمند است. 

·       هدایت تماس‌های داخلی

با منفعت گیری از مرکز تلفن ابری می‌توانید تماس‌های داخلی را نیز مدیریت کنید و صف‌های انتظار تماس تشکیل کنید. این نوشته علتمی‌شود افراد داخل سازمان به راحتی با یکدیگر در تماس باشند یا در صورت نیاز، مشتریان را به قسمت‌های دیگر وصل کنند. 

انتخاب مرکز تلفن ابری با امکانات کافی

در صورتی که می‌خواهید بهترین مرکز تماس را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید، باید به نیازهای سازمانتان دقت کافی داشته باشید. به گفتن مثال، سازمانی که با مشتریان ربط بیشتری داشته باشد، امکان پذیر سرویس نیرومندتری نیاز داشته باشد. این چنین تعرفه سرویس‌های گوناگون با دقت به امکاناتی که اراعه خواهند داد، متفاوت است. به همین علت پیش از خرید سرویس مرکز تلفن ابری مناسب خود، حتما نیازهای کسب‌وکارتان را بسنجید و از مشاوره تخصصی کارشناسان نواتل پشتیبانی بگیرید تا بهترین گزینه ممکن را خریداری کنید. در صورتی که سازمان رو به رشدی دارید، سرویسی را خریداری کنید که از همه امکانات مرکز تلفن‌های ابری حمایتکند تا در طول زمان، بتوانید به راحتی از آن منفعت گیری کنید.

1712047741 879 یک مرکز تلفن ابری خوب چه امکاناتی دارد؟ غروب شهر

نتیجه‌گیری

مرکز تلفن ابری، سرویسی است که با برقراری تماس تلفنی با منفعت گیری از پروتکل‌های اینترنتی، به کسب‌وکارهای گوناگون پشتیبانی می‌کند.  امکانات مرکز تلفن ابری، شامل مواردی همچون هدایت تماس‌های داخلی، اتصال به CRM، ضبط مکالمات، ارسال فکس، داشبورد مدیریتی و دریافت نوتیفیکیشن مطلب‌ها روی لپتاپ و گوشی همراه است. این امکانات می‌تواند به کسب‌وکارها پشتیبانی کند هزینه‌های خود را به طور قابل توجهی افت دهند و با کیفیت بیشتری با مشتریان خود در ربط باشند.

دسته بندی مطالب
غروب شهر

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

اخبار اقتصادی

اخبار فرهنگی

اخبار کسب وکار

اخبار فناوری

[ad_2]

منبع