[ad_1]
به گزارش غروب شهر
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شرکت اتوبوسرانی تهران با مقصد بهبود اراعه خدمات در حوزه حمل و نقل نسبت به راهاندازی سامانه «همیار اتوبوس» عمل کرده است.
مسافران با شمارهگیری #۲۲*۱۳۷* و انتخاب گزینه همیار اتوبوس میتوانند در نظرسنجی حالت «حمل و نقل» و «ایستگاهها» شرکتکنند و به شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه پشتیبانی کنند.
مسافران با انتخاب گزینه «ایستگاه» میتوانند با انتخاب اعداد یک تا ۵ نظرات خود را درمورد حالت «روشنایی»، «نظافت ایستگاه» و «تابلوی راهنمای مسافران» اظهارکنند.
این چنین مسافران با انتخاب گزینه «اتوبوس» میتوانند از بین اعداد یک تا ۵ در ربط با مولفههای «برخورد اتوبوسران با مسافر»، «نظافت داخلی اتوبوس» و «نظافت بدنه اتوبوس» را اظهار کنند. علاوه بر این مولفهها، مسافران میتوانند شرکت اتوبوسرانی را درمورد «دریافت وجه نقد توسط راننده» مطلع کنند.
شهروندان با دقت به برچسبهای نصب شده در داخل اتوبوس میتوانند از کد هر دستگاه اتوبوس مطلع شوند.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
غروب شهر
[ad_2]
منبع