عناوین «ضدآب» یا «ضدتعریق» زیاد تر جنبه تبلیغاتی دارد – غروب شهر

[ad_1]
غروب شهر

به نقل از خبرگزاری مهر، رؤیا مرجانیان، با اشاره به این که تولیدکنندگان کرم های ضدآفتاب مجاز به منفعت گیری از عناوین تبلیغاتی غیرواقع روی محصولات نیستند، اظهار کرد: برای منفعت گیری از ادعای ضدآفتاب مقاوم در برابر آب بایستی فرآورده آزمایش و ادعای مقاوم بودن در برابر آب ثابت شود و زمان مقاوم بودن به آب اشکار باشد.

او گفت: همه ضدآفتاب ها، چه برچسب مقاوم در برابر آب داشته باشند یا نداشته باشند، باید دستورالعمل‌هایی را در رابطه زمان منفعت گیری مجدد را بر روی برچسب خود درج کنند تا از محافظت پوست مطمعن حاصل شود.

معاون اداره کل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ضدآفتاب ها به اشکال گوناگون از جمله لوسیون ها، کرم‌ها، ژل ها، استیک‌ها و اسپری هادر دسترس می باشند. دستورالعمل منفعت گیری از محصولات ضدآفتاب بسته به شکل آنها می‌تواند متفاوت باشد. باید همیشه قبل از منفعت گیری از یک محصول ضدآفتاب برچسب آن را بخوانید.

دسته بندی مطالب
غروب شهر

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

اخبار اقتصادی

اخبار فرهنگی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت غروب شهر دنبال کنید.

اخبار کسب وکار

اخبار فناوری

[ad_2]