عکس جعبه گلکسی بادز ۳ لو رفت؛ طراحی شبیه با ایرپاد تایید شد_غروب شهر


به گزارش غروب شهر

به‌تازگی عکس جدیدی از گلکسی بادز ۳ سامسونگ به بیرون درز کرده است که جعبه رسمی این محصول را نشان‌می‌دهد. انتظار می‌رود که ایربادهای تازه این شرکت در کنار گلکسی Z فولد ۶ و فلیپ ۶ در تاریخ ۲۰ تیرماه طی مراسم گلکسی آنپکد معارفه شوند.

جزئیات احتمالی گلکسی بادز ۳ سامسونگ

سامسونگ از سال ۲۰۱۹ اراعه ایربادهای خود تحت برند گلکسی بادز را به بازار اغاز کرد و طراحی متغیری را نسبت به رقیب ها در پیش گرفت. در طی سال‌های تازه تحول اساسی در طراحی این محصولات صورت نگرفته‌است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این رویه با اراعه گلکسی بادز ۳ تحول خواهد کرد. مطابق عکس انتشار شده از جعبه محصول، گزارش‌های غیررسمی قبلی مبنی‌بر طراحی پایه‌دار شبیه با ایرپادهای اپل، صحت داشته‌اند و سامسونگ می‌خواهد محصولی متفاوت را نسبت به قبل اراعه کند.

ادامه مطلب
جنگنده F-15EX Eagle II چه قابلیت هایی دارد؟_غروب شهر
عکس جعبه گلکسی بادز ۳ لو رفت؛ طراحی شبیه با ایرپاد تایید شد_غروب شهر ۲

زیاد تر ایربادهای سامسونگ از میکروفن چندان مساعد منفعت نمی‌برند و کارکرد مناسبی در تشخیص صدای کاربر ندارند. یقیناً گلکسی بادز پلاس که در سال ۲۰۲۰ اراعه شد، یک سروگردن بالاتر از دیگر اعضای خانواده خود قرار گرفت. اکنون با تحول طراحی و منفعت گیری از پایه کشیده برای ایردبادها، انتظار می‌رود که کارکرد میکروفن گلکسی بادز ۳ هم در قیاس با قبل بهبود اشکار کرده باشد و بتواند با رقبای جدی خود همانند ایرپاد اپل، رقابت نزدیک‌تری داشته‌باشد.

اولین نسل گلکسی بادز که در سال ۲۰۱۹ معارفه شد، از طراحی گرد منفعت می‌برد و سامسونگ با ارتقا امکانات آن همانند دو برابر کردن زمان زمان شارژدهی باتری و میکروفن بهتر، گلکسی بادز پلاس را در سال ۲۰۲۰ اراعه کرد. در سال ۲۰۲۱ گلکسی بادز ۲ همراه با اولین نسخه پرو از ایربادهای سامسونگ از طراحی رسید. اکنون باید چشم به راه معارفه رسمی گلکسی بادز ۳ در کنار نسخه پرو باشیم که به گمان زیادً تفاوت محسوسی در طراحی با یکدیگر خواهند داشت.

ادامه مطلب
شایعه ها مربوط به افزایش سهمیه بنزین برای نوروز ۱۴۰۳ صحت دارند؟
آخرین مطالب
سامسونگ galaxy buds series
عکس جعبه گلکسی بادز ۳ لو رفت؛ طراحی شبیه با ایرپاد تایید شد_غروب شهر ۳

مراسم گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد و در کنار ایربادهای تازه، نسل بعدی تلفنهای تاشوی سامسونگ شامل گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ هم در آن معارفه خواهند شد. این چنین انتظار می‌رود که سامسونگ جزئیات بیشتری را درمورد گلکسی رینگ طی این اتفاقات انتشار کند.

دسته بندی مطالب
غروب شهر

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت غروب شهر دنبال کنید.

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
دستور ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای برخورد با عرضه آیفون ۱۵ و ۱۴

اخبار فرهنگی

اخبار کسب وکار

اخبار فناوری