سرویس کش بک بلو بانک، قوت گرفته از سرویس کش بک بامن

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

در سال‌های قبل و با تحول فضای کسب‌وکار و این چنین تولد پلتفرم‌های خدماتی و رفاهی، توقع کاربران از سطح اراعه خدمات بالا رفته است. به همین خاطر تعداد بسیاری از کسب‌وکارها به طور روزانه در حال ارتقاع ویژگی‌ها و امکانات خود می باشند. از طرفی در این فضای رقابتی، بعضی اوقات همکاری پلتفرم‌ها می‌تواند جذابیت بیشتری برای کاربران داشته و در نتیجه به افزایش خورسندی آن‌ها منجر بشود.

«بلوبانک» و پلتفرم «بامن» دو کسب و کاری می باشند که زیر مجموعه گروه مالی بانک سامان فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند در سال‌های قبل علاوه بر جذب مطمعن مخاطب خود، امکانات منحصر‌به‌فردی در اختیار کاربران قرار دهند. علاوه بر این پلتفرم «بامن»   شبکه گسترده فروشگاه های طرف قرارداد خود و زیرساخت سرویس کش بک را برای منفعت برداری کلیه دارندگان بلوکارت نیز فعال نموده است.

در این مقاله قرار است مزیت‌های این همکاری را توضیح داده و ویژگی‌های آن را مرور کنیم.

کش بک چیست و چه جذابیتی برای کاربران دارد؟

در ابتدا بهتر است توضیحی مختصر در رابطه با کش بک اراعه دهیم. قابلیت برگشت وجه خرید به حساب کاربر، چند سالی است که در مراودات اقتصادی جای خود را باز کرده‌است. به زبان ساده، کاربران بعد از خرید یک محصول یا دریافت خدمات، بخشی از پول خود را بازپس می‌گیرند. در واقع کش بک مدل تازه گرفتن تخفیف است با این تفاوت که مشتری کل هزینه را پرداخت میکند و بعد از خرید در قالب فرد دیگر بخشی از هزینه پرداخت شده را دریافت می نماید. مبلغ بازگشتی بستگی به درصد توافق فروشگاه با پلتفرم کش بک دارد.

بامن و بلوبانک؛ هم راستا برای رضایت زیاد تر کاربران

بامن، باشگاه مشتریان نوینی، مبتنی بر سرویس کش بک است. کسب‌وکاری که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ اغاز کرده‌است و توانسته در سال‌های فعالیت خود، ۴ و نیم میلیون کاربر فعال جذب کند.

بامن سرویس کش بک را روی بیشتر از ۱۲ هزار فروشگاه و مرکز خدماتی طرف قرارداد خود فعال کرده است. کاربران عضو این پلتفرم می‌توانند با خرید و دریافت خدمات از همه این ۱۲ هزار فروشگاه، به تناسب درصد کش بک درج شده در اپلیکیشن، بخشی از هزینه خرید خود را دریافت کنند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی،اجتماعی و تکنولوژی، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ایران وجهان را در وب سایت غروب شهر دنبال کنید.

بلوبانک نیز نامی آشنا برای کاربران ایرانی است. نئوبانکی که توانسته ذائقه کاربران ایرانی و این چنین توقع آن‌ها از اراعه خدمات بانکی را تحول دهد. بلوبانک، یک پلتفرم دیجیتال بانکی است که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ متأثر از کرونا، اغاز به‌کار کرد، اما این بار بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول و این چنین با فهمیدن بهتر نیاز مشتریان.

 بلوبانک به‌گفتن یکی از شرکت های پیشرو در بین نئوبانک‌های ایرانی و با همکاری فروشگاه‌ها، کسب‌وکارها و اصناف حوزه‌های گوناگون سرویس کش بک را نیز اراعه می‌دهد.

در این سرویس کاربران بلوبانک، وقتی که با بلوکارت خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید می‌کنند، درصدی از مبلغ پرداخت‌شده به حساب آن‌ها بازگردانده می‌بشود.

بامن اراعه دهنده زیرساخت کش بکِ بلوبانک

بامن به گفتن پیشگام در اراعه سرویس برگشت وجه، علاوه بر خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد پلتفرم خود، اراعه دهنده زیرساخت به دیگر کسب‌وکارهای فعال در این حوزه نیز هست.

بلوبانک یکی از استارت‌آپ‌هایی است که پلتفرم بامن خدمات کش بک توسط این کسب‌وکار را حمایتمی‌کند. همکاری دو برند خوشنام در ذهن کاربر ایرانی می‌تواند به اتفاقات جذابی در راستای افزایش خدمات در بستر فضای مجازی منجر بشود.

کش بک بامن و بلوبانک چه تفاوت‌هایی دارد؟

قابلیت برگشت وجه و اراعه خدمات مشابه با این ویژگی، بین دو پلتفرم بامن و بلوبانک شباهت و تفاوت‌هایی دارد.

از جمله ویژگی‌ها و خدمات مشترک بین این دو پلتفرم را می‌توان اراعه خدمات در فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی یکسان دانست.

کش بک بلوبانک بر بستر سرویس کش بک بامن تعریف شده‌است و در نتیجه کلیه فروشگاه‌های عضو بامن برای کلیه دارندگان بلوکارت نیز در دسترس است. یعنی با خرید از این فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی، بخشی از هزینه کاربر به حساب او باز می‌گردد.

اما تفاوت‌هایی نیز بین خدمات این دو پلتفرم وجود دارد. به گفتن مثال کش بک بلوبانک تنها بر روی کارت‌های این بانک فعال است. یعنی کاربر برای دریافت این خدمات باید از کارت بلوبانک برای خرید منفعت گیری کند.

 این در حالی است که کش بک بامن روی همه کارت‌های بانکی قابلیت فعالسازی دارد. اگر کاربری عضو اپلیکیشن بامن بشود می تواند کش بک را روی هفت کارت بانکی خود فعال کند.

تفاوت دیگر در روش اراعه قابلیت برگشت وجه است. کاربران اپلیکیشن بامن در ازای هر خرید، مَنِکس دریافت می‌کنند.

هر مَنکس معادل ۱۰ تومان است و کاربر می تواند با جمع آوری منکس در اپلیکیشن بامن، به بیشتر از ۸ روش گوناگون، آن را به کالا و خدمات دلنشین تبدیل کند و یا در صورت تمایل به طور وجه نقد دریافت کند.

 بامن و بلوبانک؛ یک همکاری دلنشین

تامین زیر ساخت سرویس کش بک بلوبانک توسط پلتفرم بامن یک همکاری دلنشین در فضای استارت‌آپی سرزمین است. همکاری که تبدیل هم افزایی شده و به افزایش خورسندی کاربران هر دو مجموعه منجر می بشود.

[ad_2]

منبع