[ad_1]
فروش همیشه سخت بوده است، اما محیط همه گیر امروزی پیروزی تیم های فروش و بازاریابی را چالش برانگیزتر کرده است. فروش موثر اکنون برای تیم ها حیاتی است تا خریداران را جذب کنند، علاقه آنها را جلب کنند و سرنخ ها را تبدیل کنند. حقیقت این است که خریداران امروز انتظار و نیاز بیشتری دارند. شرکتهایی که خواهان فروش مؤثر می باشند، باید گردش کار خود را اصلاح کنند و فناوریهایی را اتخاذ کنند که تیمهایشان را با ابزارهای مدرن ملزوم برای مقابله با سرنخها تجهیزکند.
اراعه در حال تحول
با اهمیت ترین و ارزشمندترین دارایی در فروش، بدون شک اراعه اراعه است. موارد منفعت گیری برای آن در سازمان ها، به اختصاصی در بین کارکردهای فروش و بازاریابی، گستره وسیعی دارد. اختراع کامپیوتر به گفتن اولین تحول اساسی بازی عمل کرد و راه را برای معارفه نرم افزار اراعه هموار کرد. سپس، COVID-19 اساساً بازی فروش را تحول داد. نمایندگان فروش دیگر نمی توانستند برای ربط حضوری با خریداران به شخصیت و توانایی های اراعه خود تکیه کنند. فروش از راه دور و محتوای دیجیتال یک دفعه به یک امر عادی تبدیل شد و نمایندگان برای برجسته شدن به پشتیبانی نیاز داشتند.
اراعه فروش مدرن
سازمانهایی که اراعههای مدرن دارند، در محیط فروش امروزی جایگاه بالایی دارند – آنها با خریداران در جایی که می باشند ملاقات میکنند، مطمعن تشکیل میکنند و در نهایت بر تصمیمگیریهای خریدشان تأثیر میگذارند. به این علت، چه چیزی شامل یک اراعه فروش مدرن است؟ مدیران فروش و بازاریابی باید به جستوجو نرم افزار اراعه با شش ویژگی کلیدی باشند:
هوش مصنوعی: ویژگی مهم اراعه های مدرن امروزی طراحی هوش مصنوعی (AI) است که به گفتن طراحی هوشمند نیز شناخته می بشود. طراحی هوش مصنوعی به طور خودکار قوانین طراحی را در زمان واقعی برای کاربران اعمال می کند و تبدیل ایده های خود به داستان های بصری که برنده می شوند را برای آنها آسان می کند. این کارکرد به اختصاصی برای همه غیر طراحان در سازمان ها سودمند است چون بار سنگینی را از بین می برد. این اعضای تیم می توانند به جای قالب بندی عرشه ها بر روی مطالبی که باید اراعه کنند تمرکز کنند. نرم افزار اراعه با هوش مصنوعی طراحی، اصول طراحی را با تشکیل هوش طراح در خود ابزار ضمانت می کند.
الگوها: امروزه نرم افزار اراعه می تواند از طریق قالب های هوشمند به کاربران خلاقیت بدهد. ابزارهایی با الگوهای نمایشی و اسلاید از پیش ساخته شده روی برند، سختی اغاز از ابتدا یا تمایل به منفعت گیری مجدد از عرشه های قدیمی را از بین می برند. همانطور که تیمهای فروش و بازاریابی در این قالبها کار میکنند، هوش مصنوعی طراحی از طرف آنها تصمیم میگیرد تا آنها را در برند نگه دارد، در زمان صرفهجویی کند و استانداردهای طراحی رو به جلو را نگه داری کند.
ازمایش ها: انتظارات خریدار هیچ زمان بالاتر نبوده است. آنها دیگر داستان نمی خواهند، آنها ازمایش ها می خواهند. با دقت به محیط جاری فروش از راه دور، مهم است که این ازمایش ها یکپارچه باشند. این بدان معناست که سازمانها باید نرمافزار مدرنی داشته باشند که اراعهها را از طریق تصاویر، ویدئو و انیمیشنها زنده کند . تیم ها این چنین به توانایی اشتراک گذاری آن محتوا با سهولت دیجیتال نیاز دارند. با منفعت گیری از فناوری مناسب در کار، شرکت ها فراتر از فروش معمولی حرکت می کنند و توانایی خرید متغیری را اراعه می دهند.
همکاری: منفعت گیری از اکثر اراعه دهندگان در بازار امروز دشوار و زمان بر است. برای این که تیم ها برنده شوند، اراعه ها باید کمتر کار طاقت فرسا باشند. شرکت هایی که در انتخاب نرم افزار اراعه با هوش مصنوعی طراحی به قدر کافی زرنگ می باشند، تیم های فروش خود را توانمند می کنند و دیگر گلوگاه های بازاریابی تشکیل نمی کنند . اما نمایندگان فروش هم چنان به توانایی همکاری در این عرشه ها، در هر زمان و هر مکان، به اختصاصی در این محیط تجاری نیاز دارند. ابزارهای استاندارد همانند پاورپوینت فقط آن را قطع نمی کنند. به زبان ساده، امروزه ابزارهای مبتنی بر ابر یک الزام می باشند. سهولت منفعت گیری از ابر این چنین به اراعهها در زمان واقعی نیز گسترش مییابد، به این معنی که اعضای تیم میتوانند ویرایش و بهروزرسانیها را حتی در میانه پرواز انجام بدهند.
تجزیه و تحلیل: برای این که تیم های فروش و بازاریابی امروز برنده شوند، باید بتوانند کارایی اراعه های خود را بسنجند. گزینههای نرمافزاری امروزه تجهیزبه تجزیه و تحلیل اراعه می باشند، از جمله تعداد بازدیدهای اراعه، افرادی که اراعه را مشاهده کردهاند، میانگین و کل زمان وقتی که آن افراد اسلایدها یا کل صفحه را مشاهده کردهاند، و تعداد بینندگانی که داخل آن شدهاند. تیمها با داشتن این بینشها میتوانند بفهمند چه محتوا و چه مطلبهایی با خریداران طنینانداز خواهد شد و بر پایه آن تنظیم کنند. اراعه های فروش مدرن باید توسط افرادی سنجیده بشود که واقعاً بر پایه آنها عمل می کنند.
زمان: در نهایت اراعه های فروش مدرن باید با قیمت ترین هدیه را به سازمان هایی که نمایندگی می کنند، برگرداند و آن زمان است. نرم افزار اراعه که هوش مصنوعی طراحی، قالب های هوشمند، ازمایش ها یکپارچه، همکاری مبتنی بر ابر و تجزیه و تحلیل اراعه را اراعه می دهد، به تیم های فروش و بازاریابی امکان می دهد گردش کار خود را بهبود بخشند و موثرتر شوند. رهبرانی که میخواهند تیمهای خود را برای پیروزی تنظیم کنند، باید به جستوجو ابزارهایی باشند که بخشی از طراحی یا متخصص منفعتوری باشد.
جمع بندی
اکثر اراعه دهندگان در بازار امروز فاقد فرآیند صحیح می باشند. منفعت گیری از آنها دشوار است، زمان بر است و فاقد الهام بصری است. خوشبختانه، تیم های فروش و بازاریابی گزینه های فرد دیگر نیز دارند. هیچ زمان زمان بهتر یا مهمتر برای ترقی ابزارهای اراعه برای تبدیل سرنخها به مشتریان تازه وجود نداشته است.
انتهای نوشته/ منبع
[ad_2]
منبع